2,6
11,8 tys. opinii
1 mln+
Pobrane
Ocena treści
Dla wszystkich
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu

Informacje o aplikacji

moBILET to aplikacja, która pozwala:
- kupować elektroniczne bilety na przejazdy środkami komunikacji zbiorowej (autobusy, tramwaje, metro, kolej)
- płacić za faktyczny czas postoju w strefach płatnego parkowania (opłata naliczana po zakończeniu postoju!)

Usługa moBILET jest aktywna w ponad 100 miejscowościach w całej Polsce, m.in. w aglomeracjach Krakowa, Łodzi, Trójmiasta i Górnego Śląska, w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Lublinie. Aktualną listę miast, mapę zasięgu oraz dokładny opis systemu znajdziesz na www.mobilet.pl.

Do korzystania z aplikacji konieczne jest aktywowanie konta w systemie moBILET:

1) wejdź na www.mobilet.pl
2) naciśnij "wypróbuj"
3) podaj swój nr telefonu i e-mail oraz ustal hasło
4) zainstaluj aplikację
5) zasil swoje konto w systemie moBILET (dostępna jest opcja szybkiego przelewu - PayU)
6) jeżeli parkujesz w SPP oznacz swój samochód winietą, samodzielnie wykonanym wydrukiem lub odręczną informacją
Ostatnia aktualizacja
12 mar 2024

Bezpieczeństwo danych

Podstawą bezpieczeństwa jest wiedza o tym, jak deweloperzy zbierają i udostępniają Twoje dane. Sposoby zapewniania prywatności i bezpieczeństwa danych mogą się różnić w zależności od użycia aplikacji, regionu i wieku użytkownika. Te informacje podał deweloper i z czasem może je aktualizować.
Żadne dane nie są udostępniane innym firmom
Dowiedz się więcej o deklarowaniu udostępniania danych przez deweloperów
Ta aplikacja może zbierać te rodzaje danych
Lokalizacja, Dane osobowe i inne typy danych (5)
Dane są zaszyfrowane podczas przesyłania
Możesz poprosić o usunięcie danych

Oceny i recenzje

2,6
11,6 tys. opinii
Paweł Pawlak
23 kwietnia 2024
Brak możliwości zakupienia biletu parkingowego dla więcej niż jednego pojazdu. Brakuje opcji szybkiego sprawdzenia godzin w jakich pobierana jest opłata za płatne parkowanie, w chwili obecnej trzeba w tym celu najpierw wybrać miasto, strefę, podstrefę, czas, samochód i nie wiadomo co jeszcze, a powinna się taka informacja wyświetlać już po wybraniu miasta. Aplikacja chętnie pobiera opłatę w przypadku gdy parkowanie płatne nie obowiązuje, zamiast poinformować o tym użytkownika.
5 osób uznało tę opinię za przydatną
Czy to było pomocne?
Piotr B
22 marca 2024
Aplikacja nie pozwala na zwrot omyłkowo zakupionego biletu (nieskasowanego) .Osoba na infolinii opryskliwa , wg. konsultanta nie jestem konsumentem i niema zwrotöw .
19 osób uznało tę opinię za przydatną
Czy to było pomocne?
Kasia Ziomek-Zdanowicz
2 kwietnia 2024
Aplikacja jest zawodna. Bilet po skasowaniu ma status nieskasowany. Po odświeżeniu historii tenże skasowany, wciąż ważny bilet, znika z aplikacji. Obsługa klienta poinformowana o problemie poleciła ściągać sobie historię biletów ze strony www (sic). Nie polecam. [Po kilku miesiacach] z aplikacji zniknęły wszystkie nieskasowane bilety.
21 osób uznało tę opinię za przydatną
Czy to było pomocne?

Co nowego

- Poprawki zgłaszanych błędów