Gdy pęknięta rura rujnuje plany wystawienia „Czarnoksiężnika z Oz”, Idina Menzel pomaga dzieciakom ze szkółki znaleźć całkiem niezłe rozwiązanie problemu.
Dzieci zaczynają pracę nad scenariuszem do swojego nowego musicalu. Pomaga im w tym Chris Colfer, który uczy je, że słowa są ważne.
Josh Groban składa Julie wizytę urodzinową i uczy dzieci, jak śpiewać prosto z serca — i w dodatku do rytmu.
Peri jest zawiedziona, że ma zagrać rolę ogra. Chcąc ją pocieszyć, Alec Baldwin przypomina dzieciom o tym, że aktorstwo jest sztuką udawania.
Mistrzowie baletu — małżeństwo tancerzy Tiler Peck i Robert Fairchild — odwiedzają dzieci ze szkółki, aby zapoznać je z podstawami tej magicznej sztuki tańca.
Sara Bareilles odwiedza szkółkę i uczy dzieci komponować własne melodie. Okazuje się, że praca zespołowa bardzo pomaga w napisaniu dobrej piosenki.
Dzieci planują próbę, ale nie idzie im za dobrze. Ellie Kemper uczy je, jak zapanować nad chaosem za pomocą zadziwiającej sztuki improwizacji.
Fizz szuka porady u znakomitego skrzypka, Joshui Bella, i odkrywa, że doskonalenie gry na instrumencie wymaga nieustannych ćwiczeń.
Julie przywołuje na ratunek klauna, Billa Irwina, aby przybliżył dzieciom sztukę cyrkową i nauczył je, jak pokonać obawy przed byciem śmiesznym.
Gdy zamówione instrumenty perkusyjne nie docierają do teatru na czas, ekipa muzyków z widowiska „Stomp” uczy dzieci sztuki improwizacji.
Aktor Tituss Burgess pojawia się w szkółce ze stosem przeróżnych kostiumów, które pomagają ożywić odtwarzanych przez dzieci bohaterów.
Próba generalna wypada fatalnie. Do akcji wkracza aktor i reżyser David Hyde Pierce, aby służyć dzieciakom pomocą przed ich pierwszym prawdziwym występem.
Nadchodzi dzień premiery. Dzieci nie mogą się doczekać, aby pochwalić się przed publicznością swoimi nowymi umiejętnościami.